Όμιλοι
Ημερολόγιο δραστηριοτήτων
May 2024
M T W T F S S
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
June 2024
M T W T F S S
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Πού θα μας βρείτε...

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

2022.05 ΕΚΔΡΟΜΗ

Προκήρυξη διήμερης εκδρομής του 1ου Πρότυπου  Γυμνασίου Θεσσαλονίκης στο Βόλο,13 και 14 Μαΐου 2022. 

ΕΔΩ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ

 

1. Connection Travel

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ ΊΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΩΝ Α.Π.Θ.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ  ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΩΝ Α.Π.Θ.

Η Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας υλοποίησε την Παρασκευή 13/1/2017 διδακτική επίσκεψη στο  Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ., με υπεύθυνους καθηγητές τους Παπανικολάου Ανδρέα ΠΕ 05, Μητσιάκη Μαρία ΠΕ 02, Καραμήτρου Αμαλία ΠΕ 02, ως μέρος μιας διαθεματικής προσέγγισης της Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου, της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Γαλλικής Γλώσσας/ του Γαλλικού Πολιτισμού.

Αφορμή για την επίσκεψή μας αποτέλεσε το σκεπτικό ότι οι εκθέσεις «Ο Ντελακρουά σκηνοθετεί το ?21» και «Ο Φιλιποτό δημιουργεί το Πανόραμα της Πολιορκίας του Παρισιού» φωτίζουν το ζήτημα των ελληνογαλλικών σχέσεων τον 19ο αιώνα μέσα από δύο σημαντικές ιστορικές στιγμές για την Ελλάδα και τη Γαλλία, την Επανάσταση του 1821 και την Πολιορκία του Παρισιού το 1870.

Ειδικότερα, η έκθεση «Ο Ντελακρουά σκηνοθετεί το ?21» πρότεινε μια πρωτότυπη ανάγνωση δύο εμβληματικών έργων του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου που σχετίζονται με τον Ρομαντισμό και τον Φιλελληνισμό, τις «Σφαγές της Χίου» και την «Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου», μέσα από τα μάτια Ελλήνων εικαστικών. Η έκθεση «Ο Φιλιποτό  δημιουργεί το Πανόραμα της Πολιορκίας  του Παρισιού» αποτέλεσε την αφετηρία για τη διερεύνηση των ελληνογαλλικών σχέσεων στο β? μισό του 19ου αιώνα μέσα από το πρίσμα της τέχνης και του πολιτισμού.

Κατά αυτό τον τρόπο μέσα από τη βιωματική προσέγγιση της νεότερης ελληνικής ιστορίας και της γαλλικής τέχνης και ιστορίας, οι μαθητές/ τριες ασκήθηκαν στην ανάλυση πηγών, στην επεξεργασία πολυτροπικών κειμένων, στην «ανάγνωση» έργων τέχνης, αναπτύσσοντας κριτική στάση απέναντι σ? αυτά, ενώ ταυτόχρονα ενδυνάμωσαν την αισθητική τους εμπειρία, καλλιέργησαν τις δημιουργικές τους ικανότητες και προέβησαν σε συγκριτική, συνθετική και συνδυαστική προσέγγιση σημαντικών ιστορικών στιγμών για την Ελλάδα και τη Γαλλία.

20170124 134301

20170124 134313


 

Ζάκυνθος 2015

εκπαιδευτική επίσκεψη στη ζάκυνθο 

Στις 2 με 5 Απριλίου 2015 οι μαθητές της Α? Τάξης μαζί με τη Διευθύντρια, κ. Τουνουσίδου  Χαρίκλεια, και τους εκπαιδευτικούς,  κ. Μητσιάκη Μαρία και κ. Παπανικολάου Ανδρέα, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στη Ζάκυνθο στο πλαίσιο των μαθημάτων των Θρησκευτικών, της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της Γαλλικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας & του Γαλλικού Πολιτισμού με θέμα: Το φιόρο του λεβάντε: μια διαθεματική προσέγγιση Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Γαλλικής Γλώσσας &  Πολιτισμού & Βυζαντινής Ιστορίας.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν η βιωματική προσέγγιση της νεότερης ελληνικής και γαλλικής τέχνης και λογοτεχνίας με επίκεντρο την Ελληνική Επανάσταση. Οι μαθητές βρήκαν και  επεξεργάστηκαν κείμενα του Δ. Σολωμού και του Α. Κάλβου. Στη συνέχεια αντιπαρέβαλαν το υλικό αυτό με κείμενα της γαλλικής λογοτεχνίας (Βίκτωρ Ουγκώ) αλλά και με πίνακες γάλλων ζωγράφων (Ντελακρουά, Ροσινιόν), και έκαναν  συγκρίσεις της ελληνικής και της γαλλικής λογοτεχνίας και τέχνης στην ίδια θεματική. Τέλος,  γνώρισαν στοιχεία της βυζαντινής ιστορίας της Ζακύνθου, μέσα από τις επισκέψεις στα βυζαντινά της μοναστήρια και αρχοντικά.

Επισκέφτηκαν την Μονή και εκκλησία του Αγίου Διονυσίου, το Μαυσωλείο του Σολωμού και του Κάλβου, το ερειπωμένο ενετικό κάστρο, τον ΑΙ ? ΓΙΩΡΓΗ των Φιλικών στην Μπόχαλη που  στην εικόνα του ορκίστηκαν οι οπλαρχηγοί Κολοκοτρώνης, Νικηταράς και άλλοι αγωνιστές της ελληνικής επανάστασης., το λόφο του ΣΤΡΑΝΗ, όπου ο Διονύσιος Σολωμός παρακολούθησε την εξέλιξη της Πολιορκίας του Μεσολογγίου και εμπνεύστηκε το ποίημα «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» και τον «Ύμνο στην Ελευθερία».

Το χωριό ΒΑΣΙΛΙΚΟ με τις φανταστικές παραλίες κατά μήκος της μικρής χερσονήσου και το πανέμορφο ΠΟΡΤΟ ΡΩΜΑ, την τελευταία παραλία στο ακρωτήριο ΓΕΡΑΚΑΣ, μια από τις παραλίες που γεννά η χελώνα CARETTA ? CARETTA τα αυγά της και προφυλάσσεται από οικολόγους Ζακυνθινούς και μη, το ΛΑΓΑΝΑ, το πιο δημοφιλές θέρετρο της Ζακύνθου και  αγαπημένο τόπο  της χελώνας Caretta-Caretta για την εναπόθεση των αυγών της.

Τέλος επισκέφτηκαν τα χωριά ΑΝΑΦΩΝΗΤΡΙΑ, ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΡΗΜΝΩΝ,  ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟ και τα δυο ορεινά χωριά τις Άνω και Κάτω Βολίμες, δυο παραδοσιακούς οικισμούς που δεν καταστράφηκαν στον σεισμό του 1953. 

 

Γιάννενα 2015

3ΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

20-22 Μαρτίου 2015

Συνοδοί καθηγήτριες: Τουνουσίδου Χαρίκλεια, Μητσιάκη Μαρία, Τριανταφυλλίδου Ιωάννα

Aπό τις 20-3-2015 έως τις 22-3-2015, οι μαθητές της Β΄ τάξης του σχολείου μας, πραγματοποίησαν τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στα Γιάννενα.

Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων Βρέλλη. Επισκέφτηκαν το Κάστρο των Ιωαννίνων, το τέμενος Ασλάν Πασά, καθώς και το Βυζαντινό και Δημοτικό Μουσείο που βρίσκονται στο χώρου του κάστρου.

Τη δεύτερη ημέρα της εκπαιδευτικής επίσκεψης οι μαθητές επισκέφθηκαν το Μοναστήρι της Παναγίας της Βλαχέρνας στην Άρτα, βυζαντινό ναό του 10ου-13ου αι. που λειτούργησε ως ταφικός ναός της οικογένειας των Κομνηνών-Δουκάδων, ηγεμόνων του Δεσποτάτου της Ηπείρου και στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Γεφύρι της Άρτας και τον υδροβιότοπο στην Κορωνησία.

Επιπλέον, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν το κατοικημένο νησί της λίμνης Παμβώτιδας, να ξεναγηθούν στο Ιστορικό Μουσείο Νήσου, στη Μονή Αγίου Παντελεήμονα, και στα τα υπόλοιπα παλαιά μοναστήρια και μνημεία του νησιού.

 

Νόησις 2015

Διδακτική  Επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, 13/2/2015

Συνοδοί καθηγητές: Αυγερινού Δέσποινα ΠΕ06, Δεληγιάννη Σμαρούλα ΠΕ1404, Δράκου Αμαλία ΠΕ11, Καλαϊτζίδου Ελένη ΠΕ19

 Οι μαθητές της Α' Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική  επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ στα πλαίσια των μαθημάτων Τεχνολογία και Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, τη Παρασκευή 13/02/15.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις μόνιμες εκθέσεις :

Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία,  όπου διαμόρφωσαν αντίληψη και συνείδηση για την αξία και την επίδραση του αρχαίου ελληνικού τεχνολογικού πολιτισμού και τη σύνδεσή του με το παρόν και το μέλλον της τεχνολογίας.

Τεχνολογία των Μεταφορών, όπου γνώρισαν την ιστορία και την εξέλιξη της τεχνολογίας και το σχεδιασμό των οχημάτων.

Τεχνοπάρκο. Ένα χώρο διάδρασης, όπου η γνώση συναντά το παιχνίδι. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και μάθαιναν διασκεδάζοντας σε ποικιλία επιστημονικών πεδίων

Επίσης ξεναγήθηκαν στη περιοδική έκθεση :

COMPUTER EVOLUTION, όπου ενημερώθηκαν και γνώρισαν την ιστορία και την εξέλιξη της τεχνολογίας  των υπολογιστών.

Tέλος οι μαθητές παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση:

FACE ΦΟ-ΡΑ του Κ.Θ.Β.Ε με θέμα το σχολικό διαδικτυακό εκφοβισμό. Με το τέλος της παράστασης οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον σε σχετικές βιωματικές δράσεις.

Noesis 1  Noesis 2

 
Περισσότερα Άρθρα...