Socrates-Comenius

Σε αυτού του είδους τα προγράμματα συνήθως συμμετέχουν περισσότερα από δυο εταιρικά σχολειά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα όποια εργάζονται πάνω σ' έναν κοινό θεματικό άξονα
Καθ' όλη τη διάρκεια του project - η οποία μπορεί να φτάνει και τα τρία χρόνια - πραγματοποιούνται πολλές συναντήσεις μεταξύ όλων των συμβαλλόμενων μερών για τη σύνθεση και την παρουσίαση του τελικού αποτελέσματος

Ο άνθρωπος στον ευρωπαϊκό χώρο(Σχολικά Έτη: 1995-1998)
Συμμετέχοντα σχολεία: S.M.S. Tommaso Gulli του Μιλάνου, College Bischwiller του Στρασβούργου, College Jules Ferry d'Hyeres - Ν. Γαλλία, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Διδάσκοντες καθηγητές:Κ. Κουτά, γαλλικών-Β. Τσαμπουλατίδου,πληροφορικής-Μ. Περσείδου, αγγλικών

Δραστηριότητες:

Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος η καθηγήτρια του σχολείου μας Βίκυ Τσαμπουλατίδου και ομάδα μαθητών παρουσίασε συνθετική εργασία με τίτλο "Διαχείρηση του νερού"με τα εξής θέματα:
  1. Νερό και άνθρωπος
  2. Πύπανση και υγιεινή
  3. Υδάτινοι πόροι της περιοχής Θεσσαλονίκης
  4. Η ύδρευση της Θεσσαλονίκης στο παρελθόν
  5. Η ύδρευση της Θεσσ΄λονίκης από το 1940 έως σήμερα
  6. Μελλοντικές προτάσεις για την ύδρευση
  7. Τι μπορούν να κάνουν τα παιδιά για το νερό


Επισκέψεις

  • Επίσκεψη στο College Bischwiller του Στρασβούργου από 15/3/1997 εώς 22/3/1997
    Συνοδοί καθηγητές: Κική Κουτά, Μαρία Περσείδου
  • Επίσκεψη στο College Jules Ferry d' Hyeres στη Ν.Γαλλία από 29/3/1998 έως 5/4/1998
    Συνοδοί καθηγητές: Κική Κουτά, Περσείδου Μαρία
  • Επίσκεψη στο S.M.S. Tommaso Gulli του Μιλάνου
    Συνοδοί καθηγητές: Κική Κουτά, Βίκυ Τσαμπουλατίδου





  •            

    Η θάλασσα – οδός επικοινωνίας των λαών(Σχολικά Έτη: 1999-2001)

    Συμμετέχοντα σχολεία: S.M.S. Tommasso Gulli του Μιλάνου, Escola Basica "Ana de Castro Osorio" της Λισσαβόνας, IES Fort Pius της Βαρκελώνης, 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης

    Δραστηριότητες:

    • Tα θέματα των εργασιών στα τρία χρόνια του προγράμματος ήταν διαδοχικά:
      1. "O ρόλος της θάλασσας: αναφορά στο παρελθόν και το παρόν"
      2. "Πώς με τη βοήθεια της θάλασσας έρχονται άνθρωποι σ’ ένα μέρος ή φεύγουν από αυτό"
      3. "Μετανάστευση και τα προβλήματα των μεταναστών στις χώρες υποδοχής"
      Διδάσκοντες καθηγητές:Κ. Κουτά, γαλλικών-Β. Τσαμπουλατίδου,πληροφορικής-Μ. Περσείδου, αγγλικών
    • Επίσκεψη στο Tommasso Gulli του Μιλάνο από 30/3/1999 έως 6/4/1999
    • Συνοδοί καθηγητές: Κουτά Κυριακή, Μ. Περσείδου
    • Επίσκεψη στο Tommasso Gulli του Μιλάνου από 30/3/2000 έως 6/3/2000
    • Συνοδοί καθηγητές: Κυριακή Κουτά, Ζαμπέλ Καλφαγιαν
    • Πρόσκληση εταιρικού σχολείου IES Fort Pius στη Βαρκελώνη από 6/5/2001 έως 13/5/2001
    • Συνοδοί καθηγητές: Κυριακή Κουτά και Βικτώρια Τσαμπουλατίδου
                            


    H Δυαδικότητα (Σχολικά Έτη: 2003-2004)







    Συμμετέχοντα σχολεία: Gesamtschule mit Gymnasialer Oberstufe- Neustadt (Dosse), College d’ Esplanade Στρασβούργο, Gymnasjum No7 της Zielona Gora (Πολωνία), Scuola Media Statale της Παβίας (Ιταλία), 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
    Συνοδοί καθηγητές: Έφη Μαυραγάνη, Κική Κουτά, Γιάννης Πάγκαλος
    Δραστηριότητες:
  • Η πρώτη συνάντηση όλων των σχολείων έγινε από τις 29-9 έως τις 3-10 του 2003 στο Neudstadt (Dosse) κοντά στο Βερολίνο

  • Οι δράσεις του σχολείου μας ήταν οι ακόλουθες:
    1. έκθεση εικαστικών έργω των μαθητών
    2. σχολιασμένη παρουσίαση επιστολών προς τη πατρίδα από ξένους στρατιώτες της Armee d’ Orient
    3. συλλογή συνταγών μαγειρικής από διάφορα μέρη της Ελλάδας με ιστορικές πληροφοριές για την προέλευσή τους
  • Η δεύτερη συνάντηση έγινε στο Στρασβούργο από 29-3 έως 3-4-2004.
    Οι δράσεις του σχολείου μας ήταν οι ακόλουθες:
    1. επιλογή λογοτεχνικών κειμένων που θίγουν το θέμα της φυλετικής ή πολιτισμικής διαφοράς.
    2. θεατρικό δρώμενο με βάση το "λόγο του Αριστοφάνη" από το Συμπόσιο του Πλάτωνα χρησιμοποιώντας αφήγηση,μουσική,κίνηση και παντομίμα.

  • Επιστροφή στην σελίδα Δραστηριότητες