Διαθεματικές διδασκαλίες

Η ισότητα ως μαθηματική έννοια.Η ισότητα των φύλλων στην ελληνική Αρχαιότητα και στην νεοελληνική λογοτεχνία
   (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες: Δ. Ανδρίτσος, μαθηματικός - Δ. Κόκκορης, φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:

Αθλητισμός στο Βυζάντιο
    (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες: Κ. Τσολακίδου, φιλόλογος - Ε. Τέγου, θεολόγος- Γ. Αναστασιάδης, γυμναστής
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Τα ποτάμια της Ελλάδος
    (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες: Τ. Τογανίδης , φυσικός Ε.Χαρίτου, φιλόλογος -Β. Τσαμπουλατίδου, πληροφορικός -Γ. Πατρώνας, μουσικός
H επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν :
Η σημασία του ελαιόλαδου στη διατροφή και υγεία. Ιστορικές, μυθολογικές και λογοτεχνικές αναφορές
   (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες : Σ. Δεληγιάννη, γεωπόνος- Α. Παπαργυρίου, φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Η δυαδικότητα ως μοντέλο ερμηνείας του κόσμου
   (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες: Γ. Πάγκαλος, γερμανικών Κ.Κουτά, γαλλικών-Ε. Μαυραγάνη, διευθύντρια
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Οι σχέσεις των δύο φύλων στη νεοελληνική πεζογραφία
   (Σχολικό Έτος 2003 - 2004)

Διδάσκοντες:Δημήτρης Κόκορης,φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Η Θεσσαλονίκη στα υστερορωμαϊκά και βυζαντινά χρόνια
    (Σχολικά Έτη 2004 - 2005 και 2005 - 2006)

Διδάσκοντες καθηγητές:Ν. Μερούσης,φιλόλογος-Κ.Μυλωνά,αγγλικών-Ε.Χαρίτου,φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Ατομα με ειδικές ανάγκες: Το δικαίωμα στη διαφορά. Στάση της ελληνικής και της αγγλικής πολιτείας / κοινωνίας
    (Σχολικό έτος 2003-2004)

Διδάσκοντες καθηγητές:Μ.Περσείδου,αγγλικών-Α.Καρρά, φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Σεισμοί - Ηφαίστεια.Μύθοι και πραγματικότητα
    (Σχολικό έτος 2003 - 2004)

Διδάσκοντες καθηγητές:Σ.Πολίτης, φυσικός-Χ.Τσαγκούλη, φιλόλογος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:
Η "θεολογική γλώσσα" του Οδυσσέα Ελύτη και τα "λυρικά" μαθηματικά
    (Σχολικό έτος 2005-2006)

Διδάσκοντες: Τ. Λημναίου, μαθηματικός-Μ.Καράμπελια,θεολόγος
Η επιλογή του θέματος της διδασκαλίας και τα στάδια εργασίας που ακολουθήθηκαν ήταν:

Επιστροφή στην σελίδα Δραστηριότητες