Περιβαλλοντικά προγράμματα

  1. Αστική συγκοινωνία-Προβλήματα-ελλείψεις (σχολ. έτος 1992-93)
  2. Υπεύθυνοι καθηγητές: Φ. Ρούσσου, Κ. Κουτά
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  3. Κορώνεια-Βόλβη (σχολ. έτος 1995-96)
  4. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου, Κ. Κουτά
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  5. Ύδρευση της Θεσσαλονίκης (σχολ.έτος 1996-97)
  6. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου, Κ.Κουτά
    Τα στάδια ανάπτυξης του προγράμματος είναι τα εξής:                 
  7. Θερμαϊκός-πηγή ζωής (σχολ. έτος 1997-98)
  8. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
    • ψάρια

    • είδη αλιείας στην Ελλάδα

    • επίσκεψη στη λαϊκή αγορά ψαριών

    • επίσκεψη και ξενάγηση στο εργοστάσιο επεξεργασίας μαλακίων και ψαριών

    • επίσκεψη στην Ιχθυόσκαλα Ν. Μηχανιώνας Θεσσαλονίκης και παρακολούθηση μεταμεσονύχτιας δημοπράτησης

    • ρυθμίσεις της Ε. Ε. για την προστασία της αλιείας.

    • μύδια

    • επίσκεψη και ξενάγηση στις μυδοκαλλιέργειες της Χαλάστρας Θεσσαλονίκης.

      

      



  9. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης:παρελθόν, παρόν και μέλλον (σχολ.έτος 1999-2000)
  10. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:


  11. Ήπιες μορφές ενέργειας-ηλιακή ενέργεια (σχολ. έτος 2000-01)
  12. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου, Τ. Τογανίδης
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  13. Το πράσινο σπίτι (σχολ. έτος 2001-02)
  14. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β. Τσαμπουλατίδου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  15. Η Βιοτεχνολογία στη ζωή μας
  16. Υπεύθυνοι καθηγητές:Σ. Πολίτης, Ε. Μαυραγάνη
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  17. Περιδιαβαίνοντας τον Έβρο (σχολ. έτος 2004-05 και 2006-07)
  18. Υπεύθυνοι καθηγητές:Β.Τσαμπουλατίδου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:

  19. Οι παραδοσιακές αγορές της Θεσσαλονίκης (σχολ. έτη 2003-04 έως 2009-10)
  20. Υπεύθυνοι καθηγητές:Σ. Πολίτης, Ε. Μαυραγάνη
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  21. Βιολογικές καλλιέργειες (σχολ. έτος 2002-03)
  22. Υπεύθυνοι καθηγητές:Σ. Δεληγιάννη, Α. Αριτζίδου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  23. Νερό και τεχνολογία (σχολ. έτος 2004-05)
  24. Υπεύθυνοι καθηγητές:Σ. Δεληγιάννη
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  25. Η επιχείρηση ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ, Αφοι ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ (σχολ. έτος 2005-06)
  26. Υπεύθυνοι καθηγητές:Σ. Δεληγιάννη, Ε. Χαρίτου
    Τα στάδια ανάπτυξηςτου προγράμματος ήταν τα εξής:
  27. πρόγραμμα ecomobility (σχολ.έτος 2008-09)
  28. Υπεύθυνοι καθηγητές:Λίλιαν Χοϊδά
    Η εκστρατεία «ECOMOBILITY, Οικολογική Μετακίνηση», που τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Ναυτιλιακής Πολιτικής, είναι ένα περιβαλλοντική πρόγραμμα που έχει στόχο την αλλαγή συμπεριφορών στη μετακίνηση στις πόλεις και τον προσανατολισμό στις Πράσινες Μεταφορές.
    Το σχολείο μας συμμετέχει τα τελευταία 3 χρόνια στην εκστρατεία. Το Μάρτιο του 2009, ομάδα έξι μαθητών από το τμήμα Γ1 που συμμετείχε στο Πρόγραμμα, με γνώμονα το μήνυμα «Οι Μαθητές Ερευνούν, οι Πόλεις Ενημερώνονται, η Κοινωνία Ευαισθητοποιείται», αφού ερεύνησε τα σχετικά περιβαλλοντικά προβλήματα, παρουσίασε την Εργασία της και τις Προτάσεις της σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Νομαρχία Θεσσαλονίκης.
    Η περιβαλλοντική ομάδα δημιούργησε το blog «Ομάδα Ecomobility του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης». έλαβετο πρώτο βραβείο ηλεκτρονικής παρουσίασης.

Επιστροφή στην σελίδα Δραστηριότητες